Дешеві кросівки та взуття adidas Yeezy
Партнерство між спортивним брендом adidas та артистом Є (Канє Вест) офіційно розпочалося ще у 2015 році. Майже десятиліття минуло з моменту першого релізу. Є намагався встановити співпрацю, яка б забезпечувала роялті за нові моделі Yeezy, і adidas погодився. Перші Yeezy Boost 750 стали абсолютним хітом. adidas Yeezy Boost 750 "Light Brown” – це назва самого першого релізу від Є. Люди ночували в наметах на вулиці, щоб тільки отримати цей силует. Очевидно, що ажіотаж навколо Yeezy не обов'язково пов'язаний з дизайном взуття. Скандальна персона Є Веста – головна причина, чому колекція так розпіарена по всьому світу. Хоча, силует adidas Yeezy Foam Runner – унікальний у своєму роді. Якщо взяти Yeezy 350 як приклад, то незабаром після його виходу репліки відомого силуету були всюди. Так це працює. Легше скопіювати когось, ніж придумати щось абсолютно нове. Далі, ще одним популярним ремейком силуету 350 став 350 V2, який є найпопулярнішим і найбажанішим силуетом, який коли-небудь створював Yeezy. Ізі, можливо, стали мейнстрімом, але їхній вплив на культуру кросівок вражає. Сьогодні світ сходить з розуму від їхніх Yeezy Slides. Здається, їх можна носити буквально скрізь.
adidas Yeezy
Yeezy — популярний модний бренд, створений в результаті співпраці американського репера, продюсера та модельєра Каньє Веста та гіганта спортивного одягу adidas. Заснований у 2015 році, Yeezy став визначним гравцем у світі моди, особливо в індустрії вуличного одягу та кросівок. Суперечки були головною проблемою співпраці adidas x Kanye. Американський репер спричинив багато драматизму своїми думками та заявами. На щастя для нього, це не змінило того факту, що він створив те, що можна назвати імперією кросівок. Разом вони створили успішні лінійки взуття та одягу, які обожнюють мільйони людей по всьому світу. Є — майстер привертання уваги. Він просто знає, як це зробити. Він представляв свої колекції в різних форматах, включаючи покази на подіумах, виступи та мультимедійні презентації. Ці події часто викликають значну увагу ЗМІ та обговорення в модній індустрії. Іноді це хіт, іноді промах, треба сказати. Тим не менш, дизайн бренду вплинув на модні тенденції, а такі елементи, як нейтральні кольорові палітри, об'ємні силуети та масивні кросівки, стали популярними в усій індустрії.
Нестримний дует
Канє Вест (Є) та adidas створили колаборацію, яка переосмислила культуру кросівок і безсумнівно підняла гру взуття на новий рівень. Партнерство між спортивним брендом adidas та артистом Є офіційно розпочалося у 2015 році. Майже десятиліття минуло з моменту першого релізу. Є намагався створити співпрацю, яка б забезпечувала роялті за нові моделі Yeezy, і adidas долучився до цього. Перші Yeezy Boost 750 стали абсолютним хітом. adidas Yeezy Boost 750 Light Brown – це назва самого першого релізу від Є. Люди ночували в наметах на вулиці, щоб отримати цей силует. Нижчий силует з'явився одразу після цього, а згодом можна було побачити репліки всюди. З 350 було точно легко скопіювати оригінал. Колір «Pirate Black» настільки універсальний, що його хотіли ще довго після релізу. Що було ще популярнішим і є, без сумніву, найпопулярнішою та найбажанішою моделлю – це 350 V2. Чи стала вона мейнстрімом чи ні, це тема для довшої дискусії. Проте, варто згадати модель «Zebra», наприклад, культову 350 V2 «Beluga» з її яскравою помаранчевою смугою збоку. V2 точно краще розроблена, ніж її попередниця. Вона мала дві важливі зміни – відсутність петельки та додавання брендингу «SPLY - 350». Оскільки Є трохи контроверсійний та справжній футурист, звичайно, йому довелося запустити пару Foam Runners, щоб додати перчинки. В рамках колаборації було представлено чимало силуетів, і хоча adidas та Є довелося зробити перерву на деякий час, вони повернулися сильніше, і Yeezy знову заполоняють вулиці по всьому світу.